עונת החגים תכשיטים יהלומים

מאסטרקארד: מכירות התכשיטים בארה"ב זינקו בעונת החגים

מכירות התכשיטים בארה"ב זינקו בעונת החגים (1 בנובמבר עד 24 בדצמבר) בשיעור שנתי של 32%, ובשיעור של 26% לעומת עונת החגים של 2019, שקדמה לקורונה, כך עולה מדוח SpendingPulse שמפרסמת חברת מאסטרקארד, כפי שדווח ב-Diamond World. "בלאק פריידי" היה שוב יום המכירות המוביל של עונת החגים. 

 

גבר ואשה בחנות תכשיטים
צילום: Syda Productions

המכירות הקמעונאיות בעונת החגים, להוציא כלי רכב, עלו בשיעור שנתי כולל של 8.5% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, והמכירות אונליין רשמו עלייה שנתית של 11%. סטיב סאדוב (Steve Sadove), יועץ בכיר במאסטרקארד, אמר כי "הקונים היו להוטים לקנות מתנות לפני שיא העונה הקמעונאית, והדיונים על בעיות בשרשרת האספקה ובכוח העבודה, שלחו צרכנים בהמוניהם לעשות קניות אונליין ובחנויות. הצרכנים הוציאו לכל אורך עונת החגים, כאשר חנויות בגדים וחנויות כלבו רשמו צמיחה חזקה".

 

ואן קליף ארפלס Chaumet
צילום: Iris Hortman

נתוני מאסטרקארד תואמים לנתונים אחרים שפורסמו בנושא. על פי דיווח ב-IDEX Online, למשל, מכירות השעונים והתכשיטים בארה"ב רשמו עלייה שנתית של 42.7% בחודש נובמבר 2021.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן