ג'ון הול תכשיטים RJC

ג'ון הול יונה ליו"ר הזמני של המועצה לנהלים אחראיים בענף התכשיטים

סגן יו"ר המועצה לנהלים אחראיים בענף התכשיטים (RJC), ג'ון הול (John Hall), יכהן כיו"ר הזמני של הארגון, ויחליף בתפקיד את איריס ואן דר וקן (Iris Van der Veken on), שהתפטרה מתפקידה ב-29 במרץ, כך דווח ב-IDEX Online.

 

איריס ואן דר וקן, שכיהן כמנהלת המועצה לנהלים אחראיים בענף התכשיטים מאז 2019, עזבה את תפקידה על פי הדיווחים, בשל "חוסר שביעות רצון מכך שהארגון, המאגד 1,500 חברים, עדיין מעניק אישורים ליהלומים מאלרוסה, ששליש ממנה בבעלות ממשלת רוסיה", כך דווח. אלרוסה השעתה את חברותה בארגון, בשל המצב באוקראינה.

 

המועצה לנהלים אחראיים בענף התכשיטים סבלה לאחרונה מגל של עזיבות, בשל מה שנתפס ככישלון הארגון לנקוט בעמדה חזקה מספיק מול רוסיה. רשימת הגופים והחברות שעזבו את הארגון עד כה כולל את ענקית תכשיטי האופנה הדנית פנדורה (Pandora); ענקית היוקרה השוויצרית ריצ'מונט (Richemont), הבעלים של 26 מותגי יוקרה כגון קרטייה (Cartier), ואן קליף אנד ארפלס (Van Cleef & Arpels) ופיאז'ה (Piaget); קרינג (Kering), הבעלים הצרפתית של בושרון (Boucheron), גוצ'י (Gucci) ואיב סאן לורן (Yves Saint Laurent); וקבוצת Switzerland Group. 

 

ואן קליף ארפלס Chaumet
צילום: Iris Hortman

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן