תכשיטים יהלומים פנינים אבני חן

קנדה: זוג תרם בטעות תכשיטים בשווי 50 אלף דולר לצדקה

לג'יין לאו (Jane Lowe) ובעלה לא היה חג מולד שמח במיוחד השנה. על פי דיווחים באתרי החדשות המקומיים, בני הזוג מהליפקס, קנדה, תרמו בטעות את אוסף תכשיטי הזהב, היהלומים והפנינים שאספו במהלך חייהם לארגון צדקה. כעת, הזוג הקנדי מקווה כי האוצר הקטן שלהם, ששוויו כ-50 אלף דולר, ימצא בדרך נס את דרכו חזרה לידיהם.

 

הסיפור פשוט למדי: לפני שיצאו לחופשה מחוץ לעיר, ביקשה לאו מבעלה להחביא את אוסף התכשיטים שלה בתיק, ולהניחו במקפיא. בני הזוג כבר נעזרו בעבר בשיטה הזו, למקרה שיפרצו לבית בזמן היעדרם. לפני שעזבו את הבית, לאו גם התקשרה לארגון המאבק בסכרת הקנדי, Diabetes Canada, והזמינה את נציגיו לאסוף מביתם כמה תיקים עם בגדים לתרומה.

 

אך כשבני הזוג חזרו מהחופשה, גילו לחרדתם שהתיק עם התכשיטים נעלם – לצד כל יתר תיקי הבגדים שתרמו לארגון. כפי שהתברר, לאו ובעלה הניחו בטעות את תיק התכשיטים לצד יתר תיקי הבגדים.

 

על פי הדיווחים, אוסף התכשיטים האבוד כלל בין היתר תליון פנינים, תליון יהלומים ואמרלד, טבעת פלטינה ויהלום, סט של תליון ועגילים משובצים ביהלום ואבן אקוומרין, עגילי יהלום ואחלמה, ארבעה צמידי זהב, וכמה תכשיטים שהתקבלו בירושה, ונושאים ערך רגשי. מאז שחזרו מהחופשה, בני הזוג מנסים לאתר את הסחורה האבודה, אך למרות הרצון הטוב של Diabetes Canada, השקית היקרה טרם נמצאה. משטרת הליפקס אישרה כי היא חוקרת את המקרה.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן