שרשרת זהב צהוב ויהלומים של ואן קליף אנד ארפלס

ואן קליף אנד ארפלס מציגה תערוכת תכשיטים באיטליה

מותג היוקרה הצרפתי ואן קליף אנד ארפלס (Van Cleef & Arpels), המתמחה בתכשיטים, שעונים ובשמים, עורך בימים אלו תערוכת תכשיטי יוקרה ראשונה בתולדותיו. התערוכה נערכת במילאנו, תחת הכותרת "זמן, טבע, אהבה" ("Time, Nature, Love"), ומציגה מעל 400 שעונים ותכשיטים שיוצרו מאז הקמת בית האופנה ב-1906. התערוכה תינעל ב-23 בפברואר 2020.

 

שעון יהלומים מזהב של ואן קליף ארפלס
צילום: van cleef & arpels

את התערוכה, הנערכת בכיכר Palazzo Real במילאנו, אצרה אלבה קפליירי (Alba Cappellieri), פרופסורית לעיצוב תכשיטים באוניברסיטה הפוליטכנית במילאנו, המנהלת את מוזיאון התכשיטים בוויצ'נזה. קפליירי הסתמכה על חיבורו של איטאלו קאלווינו (Italo Calvino), "שש הצעות לאלף הבא" ("Six Memos for the Next Millennium"), על מנת ליצור שלושה מושגים עיקריים, שסביבם היא מפרשת את היצירות של בית האופנה: זמן, טבע ואהבה.

 

תכשיט יהלומים זהב לבן של ואן קליף אנד ארפלס
צילום:van cleef & arpels

קפליירי ציינה כי "ביצירות של בית האופנה, הטבע הופך לאמנות, במונחים של אבני חן וצורפות, אולם גם בגישה ההומניסטית להרמוניה. עבורי, אהבה היא האנרגיה החזקה ביותר בעולם, וכל תכשיט מיוצר באהבה. בנוסף, התכשיטים של ואן קליף אנד ארפלס השפיעו על כמה מסיפורי האהבה האגדיים של המאה ה-20, עם סמלים ומתנות כביטויי אהבה […]"

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן