חנות תכשיטים בולגרי LVMH

LVMH: עלייה במכירות השעונים והתכשיטים במחצית הראשונה של 2019

קבוצת מוצרי היוקרה LVMH (לואי ויטון מואה הנסי) מדווחת כי בששת החודשים הראשונים של 2019, עלו הכנסותיה ב-15% והסתכמו ב-25.1 מיליארד אירו (27.9 מיליארד דולר). החברה רשמה בתקופה זו צמיחה אורגנית של 12% במכירות, לעומת התקופה המקבילה ב-2018.

 

LVMH דיווחה בין היתר על צמיחה חזקה במכירות באסיה, בארה"ב ובאירופה, במיוחד בצרפת. כמו כן, הצביעה על "התחזקות טובה בתחום התכשיטים, במיוחד של המותג Bvlgari".

 

חנות של לואי ויטון
צילום: Piero Cruciatti | Dreamstime.com

יו"ר ומנכ"ל LVMH, ברנרד ארנו (Bernard Arnault), אמר כי "LVMH התחילה מצוין את השנה. התוצאות מפגינות שוב את יעילותה של האסטרטגיה שלנו, ואת ההשתוקקות יוצאת הדופן למותגים שלנו, שהמוצרים שלהם מתעלים על הזמן […] אנו מתחילים אם כן את המחצית השנייה של השנה עם אמון רב […]".

 

ההכנסות של עסקי התכשיטים והשעונים של LVMH רשמו בחודשים ינואר-יוני צמיחה אורגנית של 4%, והסתכמו ב-2.135 מיליארד אירו (2.736 מיליארד דולר), בעיקר בזכות מכירות התכשיטים, ואילו הרווח מהפעילויות המחזוריות עלה ב-5%. על פי אותו דיווח, "Bvlgari התחזקה היטב בחנויות המותג, והמשיכה להגדיל את נתח השוק". במקביל, "טאג הוייר (TAG Heuer) המשיכה להתמקד בקולקציות הדגל, ואילו הובלוט (Hublot) המשיכה להגדיל ולפתח היטב את רשת החנויות של המותג". 

 

חנות בולגרי
צילום:BVLGARI

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן