תכשיטים קרטיה בייג'ין סין

ריצ'מונט מדווחת על "מסחר חזק" ברבעון השני של 2021

קבוצת אחזקות מוצרי היוקרה משוויץ ריצ'מונט (Richemont) פרסמה את ביצועיה ברבעון שהסתיים ב-30 ביוני 2021, ומדווחת על "התחלה חזקה לשנת הכספים", לאחר עלייה שנתית של 129% במכירות.

 

ריצ'מונט דיווחה על "ביצועים יוצאי דופן של בתי התכשיטים ויצרני שעונים מומחים, שרשמו צמיחה של 142% ו-143%, בהתאמה".

 

תכשיטים ואן קליפ אנד ארפלס
צילום: Iris Hortman

על פי הדיווח, הביצועים החזקים ביותר נרשמו באמריקה, שם המכירות רשמו עלייה שנתית של 276%, בזכות ביקוש מקומי חזק, ואחריה המזרח התיכון ואפריקה, שבהן המכירות עלו ב-154%. את הצמיחה הובילו הערוץ הסיטונאי והערוץ הקמעונאי, עם עלייה של 178% ו-138% במכירות, בהתאמה.

 

קרטייה
צילום: Cholo Aleman

מכירות בתי התכשיטים של ריצ'מונט צמחו ב-43% לעומת שלושת החודשים שהסתיימו ב-30 ביוני 2019, לפני פרוץ הקורונה, בזכות מכירות תכשיטים ושעונים חזקות של המותגים קרטייה (Cartier) ו-ואן קליף אנד ארפלס (Van Cleef & Arpels). המכירות של יצרניות השעונים צמחו בתקופה זו ב-6%. 

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן