טבעת יהלום אירוסין חנות תכשיטים נישואין

סקר: צרכני תכשיטים עדיין מעדיפים את החוויה בחנות

סקר חדש של סוכנות ביטוח התכשיטים האמריקאית BriteCo מראה כי "צרכנים עדיין מעדיפים לרכוש פריטים יקרים באופן אישי בחנויות קמעונאיות", כך דווח ב-Instore Magazine.

 

פחות מ-1 מ-5 נשאלים בסקר אמרו כי ירכשו טבעת אירוסין אונליין מבלי לראות אותה במו עיניהם. 81% מהנשאלים רכשו את טבעת האירוסין בחנות התכשיטים, 10% מהם רכשו את הטבעת באתר של חנות התכשיטים, ו-9% רכשו טבעת אירוסין באתר תכשיטים שפועל רק אונליין.

 

עוד עולה מהסקר כי צרכנים צעירים "מתחילים את חווית קניית התכשיטים שלהם אונליין, אפילו כשמדובר בפריטים יקרים".

 

כשצרכנים נשאלו מדוע הם קונים את טבעת האירוסין באופן אישי בחנות התכשיטים, הסיבה המובילה הייתה אמינות (42%) . קונים אחרים ציינו בין היתר נוחות קנייה (41%), השוואת מחירים (35%) ותגובות של חברים/משפחה על המוצר שרכשו (27%).

 

חנות תכשיטים יהלומים מכירות
צילום:Daniel Jedzura / shutterstock.com

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן