פנדורה תכשיטים צמידים

פנדורה משיקה מחדש את המותג – ומסתערת על הקהל הצעיר

ענקית התכשיטים הדנית פנדורה (Pandora) חותרת להגיע ללקוחות חדשים וללקוחות צעירים נוספים, ומוכנה להשקיע לא מעט בהשגת המטרה: בסוף השבוע החולף (29 באוגוסט), מותג התכשיטים חשף את זהותו הוויזואלית החדשה, כולל עיצוב חדש לחנויות ומוצרים, ושורה של שיתופי פעולה שנחשפו באירוע נוצץ ועמוס בסלבריטאים, שנערך בלוס אנג'לס, קליפורניה.

טבעות זהב של פנדורה
צילום: Pandora

פנדורה מסרה כי השקתו מחדש של המותג כוללת "רענון של כל נקודות המגע של החברה עם צרכנים, כדי להגביר את הרלוונטיות של המותג", וזאת באמצעות "השקעת השיווק הגדולה בהיסטוריה של החברה". פנדורה הוסיפה כי גם תפתח חנויות אונליין חדשות ותרענן את נוכחותה באתרי מסחר כמו Tmall הסיני.

לוגו חברת תכשיטים פנדורה
צילום:Pandora

באירוע ההשקה, בהשתתפות כ-400 אורחים מרחבי העולם, הציגה פנדורה לוגו ועיצוב גרפי עדכניים, ואימצה את הצבע הוורוד כצבע המרכזי החדש של המותג. החברה הציגה גם קונספט חדש של חנויות בשם Expression ('ביטוי'), ובנוסף שדרגה את 20 החנויות אונליין שבבעלותה, המתהדרות כעת במראה ויזואלי נקי יותר, בהצגה מוצלחת יותר של מוצרים, ובשילוב תוכן מערכתי ותוכן מכירתי.

 

כחלק מהשקת המותג מחדש, פנדורה הודיעה גם על שותפות ארוכת-טווח חדשה עם ששה "משפיענים גלובליים מוכרים מאוד" – נטלי עמנואל (Nathalie Emmanuel), ג'ורג'יה מיי ג'אגר (Georgia May Jagger), חלימה עדן (Halima Aden), לארסן תומפסון (Larsen Thompson), מרגרט זאנג (Margaret Zhang) וטסיה ואן רי (Tasya van Ree). לאחרונה, הודיעה החברה על שיתוף פעולה עם השחקנית מילי בובי בראון (Millie Bobby Brown), כחלק מהשקתה באוקטובר של Pandora Me – "קולקציה חדשה שנועדה בעיקר לקהל צעיר".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן