חנות פנדורה בהונג קונג

בשל נגיף הקורונה: פנדורה ספגה מכה ברבעון השני

ענקית התכשיטים הדנית פנדורה (Pandora) מפרסמת את נתוני המכירות ברבעון השני של 2020 (שהסתיים ב-20 ביוני), ובמהלכו רשמה הפסד של 27.9 מיליון דולר, לעומת רווח של 84.3 מיליון דולר ברבעון השני של 2019, כך דווח ב-IDEX Online. מפנדורה נמסר כי הסיבה העיקרית להפסדים היא "התפשטות נגיף הקורונה".

 

חנות תכשיטי אופנה פנדורה
צילום:Iris Hortman

הכנסותיה של פנדורה ירדו ברבעון השני ב-39% ל-459.2 מיליון דולר. להוציא סגירת חנויות, המכירות באותן נקודות מכירה דווקא רשמו עלייה של 8%. הכנסותיה של פנדורה במחצית הראשונה של השנה צנחו ב-26% ל-1.13 מיליארד דולר. כמו כן, חברת התכשיטים הדנית נאלצה לסגור 90% מ-7,300 נקודות המכירה שלה.

 

בחודש פברואר, פנדורה מסרה כי היא צופה שהמכירות במהלך 2020 ירשמו ירידה של 3%-6%, אך כעת תיקנה את התחזית לירידה בשיעור של 14%-16%, וזאת "בהנחה שהמגיפה לא תחמיר".

 

קורונה חיטוי תכשיטים יהלומים
צילום:Patcharanan / shutterstock.com

נשיא ומנכ"ל פנדורה, אלכסנדר לקיק (Alexander Lacik), מסר כי "הקורונה שינתה את החברה שלנו, ואתגרה מותגים גלובליים ברחבי העולם. המגיפה עלולה להותיר אפקט מתמשך על התנהגות הצרכנים, דרכי העבודה שלנו, והשימוש בטכנולוגיה. המודל העסקי של פנדורה הוכיח את עמידותו במהלך המשבר, והצרכנים שלנו ממשיכים להתחבר למותג מיוזמתם, למרות החנויות הסגורות".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן