חנות תכשיטים פירסינג פגודה

מיתוג מחדש לפירסינג פגודה: פותחת מעל 100 חנויות בארה"ב

חברת התכשיטים פירסינג פגודה (Piercing Pagoda), אשר בבעלות סיגנט (Signet), פותחת 100 נקודות מכירה חדשות בקניונים ברחבי ארה"ב, שעה שהמותג עובר מיתוג מחדש ומבצע "שינוי קמעונאי משמעותי", ויתמקד יותר בפירסינג לפנים ולאף, כך דווח ב-IDEX Online.

 

חנות תכשיטים יהלומים מכירות
צילום: Daniel Jedzura / shutterstock.com

לחברת התכשיטים יש כיום 500 חנויות ונקודות מכירה. חלק מנקודות המכירה כבר מותגו מחדש כ-Banter by Piercing Pagoda. פירסינג פגודה מנסה לתת מענה ל"ביקוש הגובר לפירסינג הרפתקני יותר".

 

דלפק בחנות תכשיטי יהלומים
צילום: Daniel Jedzura / shutterstock.com

פירסינג פגודה מסרה כי "השנה לבדה, יש ל-Banter by Piercing Pagoda מעל 135 חנויות, שבדרכן להגיע למכירות במיליון דולר ויותר, והתוכניות הן לפתוח עד 100 נקודות מכירה נוספות בקניונים אזוריים, במהלך שנת הכספים 2022".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן