מותג תכשיטי היהלומים של דה בירס (De Beers), פוראברמארק (Forevermark), מדווח על התאוששות "חזקה" במכירות התכשיטים של המותג בסין, כך דווח ב-IDEX Online. על פי אותו דיווח, הקונים בסין חוזרים לחנויות מהר מהתחזיות, והמחירים שומרים על יציבות.
"בסין, עסקיה של פוראברמארק התאוששו מהר מהצפוי, שעה שקונים החלו לחזור למוצרי היוקרה, כאשר תכשיטים ממותגים – ותכשיטי נישואין במיוחד – מובילים את ההתאוששות", כך מסרה החברה. נשיא פורבארמארק בארה"ב, צ'ארלס סטנלי (Charles Stanley), מסר כי החברה תרחיב את טווח מוצריה בקטגוריית תכשיטי הנישואין.
"לאור משבר זה, אנו נוכחים בחשיבות השמירה על מותגים, בשעה שצרכנים מחפשים לרכוש פחות פריטים, אך איכותיים יותר, שמייצגים נצחיות וערכם נשמר", כך אמר סטנלי, כפי שדווח.