קמפיין תכשיטי יהלומים פוראברמארק

פוראברמארק משיקה קמפיין חדש לקידום טבעות אירוסין משובצות יהלומים

המותג פוראברמארק (Forevermark) של דה בירס (De Beers) משיק קולקציה ראשונה של תכשיטי חתונה בשם Forevermark Engagement & Commitment, ויוצא במקביל בקמפיין שיווקי חדש בשם "I Take You, Until Forever", הבוחן את "הנדרים הכנים שזוגות נודרים זה לזה, ומציג ראייה מודרנית של אהבה ומערכות יחסים", לדברי החברה.

 

פוראברמארק יהלום דה בירס
צילום: De Beers

הסרטון החדש בקמפיין אורך שתי דקות, ומציג 6 זוגות, מהם שלושה זוגות גם במציאות. הסרטון צולם בלוס אנג'לס על ידי הבמאי גיג' אוור (Geej Ower), ומציג "נישואין כפי שהם באמת", כולל "העליות והמורדות, הבדיחות, הוויכוחים, ההפתעות, הרגעים הקטנים שנעלמים מעינינו", לדברי הבמאי. 

 

 

נשיא פורבארמארק בארה"ב, צ'ארלס סטנלי (Charles Stanley), אמר כי "הנצח כבר אינו בגדר סיום מהאגדות, ונוצר דרך המחויבות של בני זוג זה לזה, במהלך היומיום. זוגות כיום מרגישים שהיהלום "שלי" חשוב מכל עבורם, אולם עם הזמן הוא מקבל משמעות נוספת, כתזכורת תמידית לשותפות הנמשכת שלהם […]".

 

יהלום של פוראברמארק
צילום:Forevermark

הקולקציה החדשה היא הקולקציה הראשונה שמיוצרת במלואה על ידי פוראברמארק. הקולקציה כוללת 11 טבעות נישואין קלאסיות ו-17 טבעות אירוסין עם יהלום מרכזי שמשקלו נע בין 30 נקודות ל-1 קרט, כאשר ניתן להזמין יהלום מרכזי גדול יותר. הטבעות בקולקציה עשויות מפלטינה, אך ניתן להזמינן גם בזהב צהוב 18 קרט או בזהב ורוד 18 קרט. 

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן