forevermark round brilliant diamond

חיזוק משמעותי ליהלומי פוראברמארק בהודו

פוראברמארק (Forevermark), מותג תכשיטי היהלומים של דה בירס (De Beers), מתרחב בהודו: חברת התכשיטים PNG Jewellers חתמה על שיתוף פעולה עם פוראברמארק, ותתחיל למכור את תכשיטי היהלומים של המותג "בחנויות הרשת ברחבי הודו", כך דווח ב-IDEX Online.  

 

טבעת נישואין זהב יהלומים
צילום: Sukpaiboonwat / shutterstock.com

נשיא פוראברמארק בהודו, סצ'ין ג'אין (Sachin Jain), מסר כי המותג "גאה" בשותפות החדשה, והוסיף כי "אנחנו משתפים פעולה אך ורק עם קמעונאים שאינם רק להוטים אחר יהלומים, אלא גם עומדים בקריטריון הנוקשה של המותג בכל הנוגע ליושרה עסקית, חברתית וסביבתית".

 

דגל הודו
צילום: Etereuti / pixabay.com

יו"ר ומנכ"ל חברת התכשיטים PNG Jewellers, סאורב גדגיל (Saurabh Gadgil), אמר כי "בידיעה כי פחות מ-1% מהיהלומים בעולם זכאים להשתייך למותג פוראברמארק, אנו גאים לעצב כמה מתכשיטי היהלומים היפים ביותר שיש".

 

במטרה להדגיש את השותפות החדשה, חברת PNG Jewellers השיקה ליין תכשיטים חדש בשם " Fab5", המשובצים ביהלומים של פוראברמארק. הקולקציה כוללת סטים של טבעות, עגילים, תליונים, תליוני tanmaniyas האופייניים להודו, וצמידים, הנמכרים במחירים סבירים, כפי שדווח. כל יהלום בתכשיטים מגיע עם חריטה של מספר סידורי ייחודי, המבטיח כי מדובר ביהלום טבעי שלא עבר טיפולים. גדגיל אמר כי הקולקציה "נוחה לרכישה ומציעה חמישה סוגי תכשיטים ללבוש יומיומי".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן