קמפיין תכשיטי יהלומים פוראברמארק

פוראברמארק מסתערת על שוק היהלומים ההודי

פוראברמארק (Forevermark), מותג תכשיטי היהלומים של דה בירס (De Beers) מהמרת בגדול על הודו: בריאיון לאתר Moneycontrol שעליו דווח באתר IDEX Online, ציין נשיא פוראברמארק הודו, סצ'ין ג'אין (Sachin Jain), כי חברת התכשיטים מתכננת "להתרחב בהודו ופועלת להגיע ל-275-280 חנויות עד סוף השנה".

תכשיטי יהלומים עונת החגים
צילום: Forevermark

לדברי ג'אין, נכון להיום פוראברמארק נוכחת ב-60 שווקים ברחבי הודו, ממעגל ראשון, שני, שלישי ורביעי. וכעת, החברה מתכננת להתרחב משמעותית. יו"ר פוראברמארק, סטפן לוסייה (Stephen Lussier), ציין כי המותג "גדל בשיעור דו-ספרתי עד כה" ב-2019, כאשר לפנינו המחצית השנייה המבטיחה יותר של השנה, שבה נחגגים פסטיבל דיוואלי (Diwali) ואירועים אחרים שבהם נהוג להעניק מתנות. לוסייה ציין כי יהיה מאוכזב אם פוראברמארק "לא תרשום צמיחה של 40-50% ב-2019". במונחי מכירות, ג'אין צופה למכור השנה בהודו כ-250-260 אלף יהלומים.

 

טבעת נישואין זהב יהלומים
צילום: Sukpaiboonwat / shutterstock.com

לוסייה הוסיף כי "הודו היא השוק הגדל במהירות הרבה ביותר שלנו בארבע השנים האחרונות. הודו הייתה אשתקד השוק השני בגודלו במונחי מספר היהלומים שנמכרו. והיא (הודו) רודפת אחרי סין. בארה"ב אנחנו מוכרים פחות יהלומים, אך יהלומים גדולים יותר. במונחי נפח, אם כן, אני חושב שהודו יכולה להיות השוק המוביל שלנו ב-2020". 

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן