תכשיטי אופנה פנדורה

ענקית התכשיטים פנדורה מסכמת שנה מאתגרת

ענקית תכשיטי האופנה הדנית פנדורה (Pandora) מפרסמת תוצאות לא סופיות לשנת 2019, המצביעות על כך שהחברה עמדה בתחזיות המכירות השנתיות שפרסמה.

 

חנות פנדורה בהונג קונג
צילום: TungCheung

ברבעון הרביעי, מכירות התכשיטים באותן נקודות מכירה ירדו ב-4%, וכן רשמו ירידה של 8% במהלך השנה כולה. הנתונים הינם בהתאם לתחזיות שפרסמה פנדורה בתחילת 2019. ברבעון הרביעי נרשמה ירידה של 1% בצמיחה האורגנית במכירות, ובמהלך השנה כולה נרשמה ירידה של 8%. מפנדורה נמסר כי "מגמה שלילית צפויה במכירות באותן נקודות מכירה גם במהלך 2020. בנוסף, שולי הרווח התפעולי (EBIT) ב-2020, להוציא עלויות ארגון מחדש, צפויים להיות נמוכים מאלו שנרשמו ב-2019".

 

פנדורה מילי בובי בראון
צילום: Pandora

באוגוסט 2019, פנדורה חשפה את הזהות הוויזואלית החדשה של המותג, עיצוב החנויות, המוצרים ושיתופי הפעולה, וביצעה את "השקעת השיווק הגדולה בהיסטוריה של החברה".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן