חנות תכשיטים זיילס סיגנט

סיגנט: מכירות התכשיטים אונליין הצטיינו בעונת החגים

ענקית תכשיטי היהלומים סיגנט (Signet) מפרסמת את נתוני המכירות בעונת החגים (9 השבועות שהסתיימו ב-4 בינואר 2020). על פי הדיווח, המכירות באותן חנויות של סיגנט עלו ב-1.6%, כאשר עיקר התרומה לביצועים הייתה אונליין, עם עלייה מרשימה של 13.5% במכירות התכשיטים. המכירות בחנויות פיזיות של רשת סיגנט ירדו ב-0.2% , וסך הכנסותיה התכווצו ב-1% ל-1.82 מיליארד דולר.

 

חנות תכשיטים ג'ארד סיגנט
צילום: Eric Glenn / shutterstock.com

בצפון אמריקה, כל המותגים של סיגנט בארה"ב רשמו צמיחה, ובהם ג'יימס אלן (James Allen), שזינק ב-27%; זיילס (Zales), שרשם עלייה של 5.4%; ופירסינג פגודה (Piercing Pagoda), שרשם עלייה של 7%.

 

מנכ"לית סיגנט, וירג'יניה ס. דרוסוס (Virginia C. Drosos), מסרה כי "רשמנו צמיחה במכירות באותן חנויות בעונת החגים, בנתון שהתעלה על התחזית שלנו, וזאת כאשר אנו ממשיכים ביישום השנה השנייה של תכנית Path to Brilliance לשינוי פעילותנו". ביצועי ענקית התכשיטים בעונת החגים אף הובילה לעדכון התחזית השנתית של החברה.

 

חנות תכשיטים ג'יימס אלן
צילום: James Allen

בתחזית לשנת הכספים 2020 (המסתיימת ב-1 בפברואר 2020), סיגנט העלתה את תחזית המכירות באותן חנויות בשיעור של עד 0.1%, ולסכום של 6.1 מיליארד דולר. ברבעון הפיסקלי הרביעי שיסתיים ב-1 בפברואר, סיגנט צופה כי המכירות באותן חנויות יעלו ב-1.1% ל-2.12 מיליארד דולר.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן