תכשיטי יוקרה יהלומים זיילס

סיגנט: שיפור במכירות התכשיטים ברבעון השני

ענקית התכשיטים סיגנט (Signet) פרסמה את נתוני המכירות ברבעון הפיסקלי השני של השנה (13 השבועות שהסתיימו ב-4 באוגוסט), המצביעים על עלייה שנתית של 1.5% במכירות, שהסתכמו ב-1.42 מיליארד דולר. על פי דיווח ב-Gem Konnect, סיגנט העלתה את תחזית המכירות באותן חנויות לשנת הכספים 2019, מירידה שנתית 1.5% לתחזית לפיה לא יירשם השנה שינוי לעומת השנה הקודמת. על פי תחזית זו, המכירות בשנת הכספים 2019 צפויות להסתכם ב-6.2-6.3 מיליארד דולר.

 

העלייה במכירות התכשיטים של סיגנט ברבעון השני נובעת מכמה גורמים, ובהם שיפור במכירות באותן חנויות, ורכישת ג'יימס אלן (James Allen) בספטמבר 2017. המכירות אונליין, כולל המכירות באתר ג'יימס אלן, הסתכמו ב-150.3 מיליון דולר – עלייה שנתית של 82.8%. מכירות התכשיטים של ג'יימס אלן הסתכמו במהלך הרבעון ב-54.4 מיליון דולר – עלייה שנתית של 25.3%. המכירות אונליין עלו בכל הסגמנטים, והיוו כ-10.6% מהמכירות ברבעון השני.

 

מנכ"לית סיגנט, וירג'יניה ס. דרוסוס (Virginia C. Drosos), אמרה בתגובה לנתונים כי "[…] במהלך הרבעון השני, המשכנו לראות התייצבות במכירות באותן חנויות, ועודנו בטוחים כי בידינו האסטרטגיות הנכונות להמשיך ולהוביל שיפור תפעולי לטווח ארוך. בכדי לשקף את הביצועים המשופרים ברבעון השני, אנו מעלים מעט את תחזית ההכנסות והרווחים שלנו לשנה הנוכחית […]"

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן