חנות תכשיטים זיילס סיגנט

דיווח: סיגנט מפסיקה לקנות יהלומים מרוסיה

ענקית התכשיטים סיגנט (Signet), הבעלים של קיי (Kay Jewelers) וזיילס (Zales), מסרה לספקים כי לא תקנה יותר יהלומים שנכרו ברוסיה, מקור יהלומי הגלם הגדול בעולם, כך דווח באתרי החדשות השונים.

 

רוסיה, מפיקת יהלומי הגלם הגדולה בעולם במונחי קרט, מספקת קרוב לשליש מיהלומי הגלם בעולם במונחי נפח. ארה"ב היא השוק החשוב והגדול ביותר של תעשיית היהלומים והתכשיטים.

 

רוסיה אוקראינה תעשיית היהלומים
צילום:Svetlana Turchenick / shutterstock.com

לאחרונה, מותגי יוקרה ותכשיטי יהלומים מובילים – ובהם LVMH (לואי ויטון מואה הנסי), ריצ’מונט (Richemont), שאנל (Chanel) וקרינג (Kering) – הודיעו כי הם עוזבים את רוסיה, בשל המלחמה באוקראינה. LVMH, הבעלים של שורה של מותגי יוקרה מובילים – כריסטיאן דיור (Christian Dior), טיפאני ושות’ (Tiffany & Co), ג’יבנשי (Givenchy), קנזו (Kenzo), טאג הויר (TAG Heuer) ובולגרי (Bulgari) – סגרה לאחרונה את כל 124 נקודות המכירה שלה במוסקבה, סנט פטרסבורג ויקטרינבורג. החברה תמשיך לשלם משכורת ל-3,500 עובדיה ברוסיה.

 

ואן קליף ארפלס Chaumet
צילום: Iris Hortman

גם ריצ’מונט – הבעלים של מותגים כמו דאנהיל (Dunhill), מונט בלאנק (Montblanc), פיאז’ה (Piaget), ואן קליף אנד ארפלס (Van Cleef & Arpels) ו-Jaeger-LeCoultre – סגרה את כל החנויות ברוסיה, בשל “אתגרים תפעוליים וחשש לאנשי הצוות”. גם שאנל סגרה את החנויות שלה, והשעתה את פעילות האיקומרס ברוסיה, והפסיקה להציע משלוחים לרוסיה.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן