סטטיק תליון

סטטיק בזהב ויהלומים

זמרים וכוכבים בישראל לא נצפים לעתים קרובות עם תכשיטי בלינג ראוותניים, החביבים בעיקר על ראפרים אמריקאים. אך כשמדובר בצמד המוזיקאים סטטיק ובן-אל, תלבושות מיוחדות, קעקועים וגם תכשיטים זוכים למקום בולט, כחלק בלתי נפרד מההופעה של השניים – כפי שניתן לראות גם בתכשיט החדש של סטטיק, הידוע כחובב תכשיטים מושבע, ועיצב לעצמו לאחרונה תכשיט בלינג אמיתי בדמותו.

 

דניאל דהן מחברת דיאנה רפאל, שאחראית לעיצוב התכשיט, ציין כי "הרעיון לתכשיט היה של סטטיק. אימוג'י שנעשה בדמותו מאד מצא חן בעיניו, והוא שלח לנו אותו ורצה לעצב ממנו תליון. הוא ביקש מידות וחומרים ספציפיים, ואמר לנו – צאו לדרך".

 

תהליך העבודה על התכשיט

בחברת דיאנה רפאל, שכבר ייצרה בעבר כמה תכשיטים עבור סטטיק, נענו לאתגר. "בניית המודל הממוחשב ארכה כחודש ימים. זהו מודל מיוחד שבו מייצרים פיסול של התכשיט, באמצעות שילוב של כמה תוכנות לעיצוב תכשיטים. המודל הודפס במדפסת תלת-ממד, ולאחר מכן נוצק בזהב. תהליך השיבוץ התבצע בשלבים, תחילה רק הפנים שובצו ביהלומים, ולאחר מכן יתר חלקי התכשיט. סטטיק היה מעורב בכל שלבי התכנון והביצוע, וסיפק תובנות מועילות שבסופו של יום תרמו רבות לנראות הסופית של התכשיט", הסביר דהן.

 

"התכשיט מורכב מחמישה חלקים נפרדים, שלאחר מכן הורכבו יחד. התכשיט עצמו חלול. בחלקו הפנימי, יצקנו תעלה שבה מתכנן סטטיק להשחיל קלף עם ברכה. לבקשתו, בחלקו האחורי של התכשיט נכתב הפסוק 'ואהבת לרעך כמוך'. ייצור התכשיט והביצוע ערכו בסך הכל שלושה חודשים. התכשיט עשוי מכ-300 גרם זהב, ומשובץ ביהלומים שחורים ולבנים בשני סוגי ליטוש – עגולים ובליטוש לב".

 

מיהו סטטיק

סטטיק הוא שם הבמה של לירז רוסו, זמר פופ וראפר ישראלי, החבר בצמד המוזיקלי סטטיק ובן-אל. סטטיק (28), שקיבל את כינוי החיבה מחבר ילדות, החל את הקריירה המוזיקלית בגיל 15, ומנגן בגיטרה ובפסנתר. סטטיק ובן-אל הכירו בשנת 2015, והחלו לעבוד כצמד ב-2016. הצמד מוכר בזכות שירים כמו 'זהב', 'כביש החוף', 'נמסטה', 'טודובום', 'גומיגם' ואחרים, שהפכו מיד ללהיטים. השירים מלווים בקליפים מושקעים במיוחד במדיה החברתית, שבהם הצמד מופיע בשלל תלבושות מיוחדות.

 

דיאנה רפאל

חברת דיאנה רפאל, שבבעלותם של דוד לוי ודניאל דהן, נוסדה בשנת 2014. החברה מתמחה בייצור ושיווק תכשיטי יוקרה מותאמים אישית ללקוח. חברת דיאנה רפאל מתגאה בפרויקטים לא-שגרתיים שהיא לוקחת על עצמה, שבסופם מתקבלים תכשיטים יוצאי דופן. החברה מציעה ללקוחותיה יהלומים עם "ביצועי אור" לא פחות ממדהימים, וכן מציעה שירותי מידול תכשיטים ורינדור (הדמיות) לקהל העסקי.

מאת: איריס הורטמן

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן