טבעות יהלומים צבעוניים לב

סותבי'ס מחדשת את מכירות התכשיטים הפומביות באסיה

בית המכירות הפומביות סותבי'ס (Sotheby’s) בהונג קונג יקיים ב-10 ביולי את מכירת Magnificent Jewels במרכז הכנסים והתערוכות של הונג קונג, באירוע המציין את חזרתן של מכירות התכשיטים הפומביות באסיה.

 

רולקס דייטונה פול ניומן
צילום: Sotheby's

במכירה הפומבית Magnificent Jewels יוצעו מעל 200 תכשיטים ואבני חן ברמה עולמית, כך נמסר בהודעה לעיתונות. הפריטים המרכזיים במכירה הפומבית יהיו זוג טבעות יהלומים נדירות, משובצות ביהלומי פנסי ויויד צבעוניים, שיוצעו למכירה בנפרד: טבעת יהלום פנסי ויויד ורוד במשקל 4.49 קרט, שצפויה לגרוף 7.5 עד 8.8 מיליון דולר; וטבעת משובצת ביהלום פנסי ויויד כחול במשקל 5.04 קרט, המוערכת ב-7.7 עד 9.7 מיליון דולר. שני היהלומים מלוטשים בליטוש לב.

 

קורונה יהלומים תכשיטים סין
צילום: Robert Wei / shutterstock.com

המכירה הפומבית תכלול שורה של פריטים ייחודיים נוספים. אחד מהם הוא צמיד יהלומים מהמאה ה-19 של ג'רארד (Garrard), חברת התכשיטים של בית המלוכה הבריטי, שהוענק במתנה לנסיכה מרגרט, אחותה של המלכה, לרגל יום הולדתה ה-21. כמו כן, יוצעו למכירה זוג עגילים משובצים באבני אמרלד קולומביאניות ויהלומים של הארי ווינסטון (Harry Winston), שמוערכת ב-1.55 עד 1.94 מיליון דולר; שרשרת הריץ'-רץ' המפורסמת של ואן קליף אנד ארפלס (Van Cleef & Arpels), שמוערכת ב-310 עד 451 אלף דולר ; וסיכת ארט דקו של קרטייה (Cartier), מקולקציית טוטי פרוטי המפורסמת, המוערכת ב-155 עד 207 אלף דולר. 

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן