חנות סאקס בשדרה החמישית בניו יורק

סאקס פותחת את הכספת

חנות סאקס (Saks) בשדרה החמישית בניו יורק פתחה לאחרונה את The Vault ('הכספת') – קומה חדשה בחנות הדגל האייקונית, המוקדשת כולה לתכשיטי ושעוני יוקרה.

 

חנות סאקס בשדרה החמישית בניו יורק
צילום: Instagram/Saks

The Vault ממוקמת בקומה התחתונה של החנות המפורסמת. בהודעה לעיתונות, נכתב כי החנות מציעה ללקוחות "חווית קניית תכשיטים אקסקלוסיבית ופרטית". בחנות יוצעו למכירה תכשיטים של מעל 25 מותגים, ובהם Baume & Mercier, בושרון (Boucheron), דנה קמפ (Dena Kemp), ניני (Nini Jewels), וכן טיפאני ושות' (Tiffany & Co), שתהיה נוכחת בחלל התצוגה בשבועות הפתיחה של The Vault. מסאקס נמסר כי טיפאני תציע למשך תקופה מוגבלת "קולקציה מרשימה של יהלומים לבנים וצבעוניים וכן אבני חן צבעוניות נדירות", כולל עגילי יהלומים במשקל מעל 16 קרט, טבעת יהלום פנסי ויויד צהוב ושרשרת ספיר במשקל מעל 14 קרט, המשובצת ביהלומים.

 

רחוב היהלומים ניו יורק
צילום: איריס הורטמן

בקומת התכשיטים החדשה יפעלו שש חנויות תכשיטים, שמונה חנויות שעונים לפי חברות, ושני חדרי VIP פרטיים נוספים. הקומה כוללת גם לאונג' בינלאומי "המציע שירותי קונסיירז' רב-לשוניים למבקרים מהעולם, סיורים יומיים בחנות ושירותי תיקון תכשיטים ושעונים". כמו כן, נמסר כי חלל התצוגה "ישמש להצגת שותפים של המותג, אוצרים אורחים, שיתופי פעולה מיוחדים ועוד".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן