טבעת יהלום תכשיטי זהב

מחקר: עלייה של 4% במכירות תכשיטי היהלומים בעולם

ענקית היהלומים הרוסית אלרוסה (Alrosa) הציגה את תוצאות מחקר שוק היוקרה והתכשיטים העולמי ברבעון השלישי של 2018, המצביע על עלייה שנתית של 4% במכירות העולמיות של תכשיטי יהלומים במהלך התקופה.

 

המחקר מצביע על עלייה זהה של 4% במכירות בצפון אמריקה, שוק תכשיטי היהלומים הגדול בעולם. אלרוסה הוסיפה כי קמעונאיות גדולות מייחסות את הצמיחה היציבה ל"עלייה בביקוש מצד האוכלוסייה המקומית". באזור אסיה-פסיפיק נרשמה עלייה של 3% במכירות, כאשר סין נותרה מנוע המכירות העיקרי באזור. בהודו, כך קובע המחקר, "שחקנים מרכזיים עדיין נאבקים לשיקום המוניטין שלהם ואמונם של קניינים מהאזור באותנטיות של תכשיטי יהלומים".

 

אלרוסה מסרה עוד כי למרות שרשתות קמעונאיות גדולות נוגסות בהדרגה בנתח השוק של חברות קטנות יותר, רוב השוק ההודי עדיין "נשלט על ידי קמעונאים קטנים, שמתמודדים עם קשיים, המשפיעים לרעה על כלל הביצועים בשוק".

 

דמיטרי קלימנקו (Dmitry Klimenko), ראש חטיבת הניתוח במרכז הפרויקטים והניתוח האסטרטגי של אלרוסה, אמר כי "המנוע העיקרי של שוק תכשיטי היהלומים העולמי הוא ארה"ב, שרשמה צמיחה יציבה לאורך השנה. זה מחזק את האמון בשוק לקראת עונת המכירות בחג המולד. באסיה, הביקוש הצרכני מפגין צמיחה פחות עקבית, בשל חולשת המטבעות המקומיים מול הדולר האמריקאי".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן