חנות תכשיטים הונג קונג

עלייה במכירות התכשיטים בסין והונג קונג ב-2018

מכירות התכשיטים בהונג קונג ובסין רשמו אשתקד עלייה נאה בנפח המכירות לעומת המכירות ב-2017, כך דווח ב-Rough & Polished. על פי נתונים חדשים שהתפרסמו, בחודשים ינואר-נובמבר, נרשמה עלייה של 8.1% במכירות של תכשיטי זהב, תכשיטי כסף ותכשיטים נוספים בסין, לעומת התקופה המקבילה ב-2017. בהונג קונג, מכירות שעוני יד, שעוני קיר ופריטים יקרים נוספים עלו בשיעור כמעט כפול של 16.1%, לעומת ינואר-נובמבר 2017.

 

עוד עולה מהנתונים כי קמעונאי תכשיטים בסין רשמו עלייה במכירות במהלך נובמבר 2018, לעומת ירידה של 3.9% במכירות התכשיטים בהונג קונג באותו חודש. באוקטובר, עם זאת, גם המכירות בהונג קונג עלו בשיעור של 3.2%.

 

מועצת פיתוח המסחר בהונג קונג (HKTDC) פרסמה לאחרונה מאמר המסכם את 2018, וצופה כמה מגמות בייצוא מהונג קונג בשנה הקרובה. על פי המועצה, ייצוא תכשיטי היוקרה זינק ב-15% ל-47.27 מיליארד דולר הונג קונגי (כ-6.03 מיליארד דולר) – והיה הענף שרשם את שיעור הצמיחה הגבוה ביותר בהונג קונג בעשרת החודשים הראשונים של 2018.

 

המועצה הביעה “אופטימיות זהירה בתחזיות ביצועי הייצוא מהונג קונג, וצופה כי הייצוא יצמח ב-2019 בשיעור של 5%”, אך תחזית ייצוא התכשיטים שלה פחות זוהרת, שכן "עלייה בשמרנות שמפגינים לקוחות עלולה להחליש את הביקוש לפריטי יוקרה". עם זאת, על פי אותה תחזית "הביקוש לתכשיטי זהב צפוי להתחזק בזכות התיאבון של הצרכנים בשווקים מרכזיים כמו סין והודו. תכשיטים אחרים, כולל פלטינה ויהלומים, עשויים גם כן להישאר פופולריים”.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן