תכשיטי יוקרה יהלומים זיילס

זינוק חד במכירות התכשיטים אונליין של סיגנט

חברת התכשיטים סיגנט (Signet) פרסמה כי ברבעון השלישי של השנה (13 השבועות שהסתיימו ב-3 בנובמבר) רשמה עלייה שנתית של 3% במכירות, שהסתכמו ב-1.19 מיליארד דולר, כך דווח ב-Gem Konnect. מכירות התכשיטים אונליין של החברה, כולל באתר ג'יימס אלן (James Allen) הסתכמו ברבעון החולף ב-125 מיליון דולר, לאחר שרשמו זינוק שנתי חד של 54.9%. המכירות באתר ג'יימס אלן עלו במהלך הרבעון ב-13.6% והסתכמו ב-52.5 מיליון דולר.

 

ענקית התכשיטים מסרה כי המכירות אונליין "עלו בכל הסגמנטים, והיוו כ-10.5% מכלל המכירות ברבעון השלישי", עלייה לעומת 7% מכלל המכירות ברבעון השלישי של 2017. מנכ"לית סיגנט, וירג'יניה דרוסוס (Virginia Drosos), מסרה בתגובה כי "ברבעון השלישי רשמנו צמיחה חיובית במכירות באותן חנויות, חזרנו למכירות חיוביות באותן חנויות של קיי (Kay), רשמנו מומנטום נוסף במכירות של פירסינג פגודה (Piercing Pagoda) וזיילס (Zales), וכן עליות דו-ספרתיות במכירות אונליין".

 

סיגנט מסרה כי תחזיות המכירות לשנה כולה נעות בין 6.26 מיליארד דולר ל-6.31 מיליארד דולר, ונותרו פחות או יותר ללא שינוי לעומת התחזית הקודמת. בתחזית הקודמת, החברה העריכה כי המכירות ינועו בין נפח המכירות אשתקד לירידה של 1.5%, ואילו בתחזית הנוכחית, המכירות ינועו בין נפח המכירות אשתקד, לצמיחה של 1%.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן