טיפאני תכשיטי יהלומים אונליין

ארה"ב: מכירות התכשיטים אונליין זינקו בעונת החגים

הצרכנים בארה"ב הוציאו 204.5 מיליארד דולר אונליין בעונת החגים של 2021 – עלייה שנתית של 8.6%, כך עולה מדוח של חברת אדובי (Adobe), המנתח את נתוני המכירות במהלך עונת החגים (1 בנובמבר עד ה-31 בדצמבר).

 

חיפוש באינטרנט
צילום: sondem

טיילור שריינר (Taylor Schreiner), מנהל בכיר בחברת Adobe Digital Insights, מסר כי "עונת הקניות לרגל החגים הייתה הפעם הראשונה שבה ימי קידום כמו 'סייבר מאנדיי' ו'בלאק פריידי' היו פחות מרכזיים. כפי שראינו במהלך מגפת הקורונה, המסחר האלקטרוני הפך לפעילות יומיומית ושכיחה, ולדרך גמישה שבה הקונים יכולים לבחון זמינות של מוצרים ולהשוות מחירים".

 

קניות אונליין לחג המולד
צילום: wavebreakmedia, Shutterstock.com

נתוני אדובי שעליהם התבסס המחקר "כוללים מעל טריליון ביקורים באתרי קמעונות בארה"ב, 100 מיליון יחידות שמירת מלאי (SJU) ו-18 קטגוריות מוצרים". מהנתונים עולה כי "הוצאות אונליין על תכשיטים צמחו בשיעור של פי 2.2 לעומת רמות המכירות לפני עונת החגים, בספטמבר 2021". עוד פורסם כי 43% מהמכירות אונליין התבצעו באמצעות מכשירי סמארטפון, והסתכמו ב-88 מיליארד דולר – עלייה לעומת 2020, שבה 40% מהמכירות בעונת החגים התבצעו אונליין.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן