קניון חג המולד עונת החגים ארה"ב

NRF צופה מכירות חזקות בעונת החגים בארה"ב

המכירות הקמעונאיות בארה"ב בעונת החגים (נובמבר-דצמבר 2018) צפויות לרשום עלייה שנתית של 4.3% עד 4.8%, ולהסתכם ב-720.89 מיליארד דולר, כך צופה פדרציית הקמעונות הלאומית, כפי שדווח ב-IDEX Online. ב-2017, המכירות בעונת החגים הסתכמו ב-687.87 מיליארד דולר, לאחר שרשמו עלייה של 5.3% לעומת 2016.

 

נשיא ומנכ"ל פדרציית הקמעונות הלאומית, מת'יו שי (Matthew Shay), אמר כי "התחזית שלנו משקפת את חוזקה הכללי של התעשייה. בזכות כלכלה בריאה ואמון צרכנים חזק, אנו מאמינים כי עונת החגים הזו תמשיך לשקף את הצמיחה שראינו אשתקד".

 

הכלכלן הראשי בפדרציית הקמעונות הלאומית, ג'ק קליינהנץ (Jack Kleinhenz), הוסיף כי "השילוב של יצירת יותר מקומות עבודה, שיפור בשכר, ריסון האינפלציה ועלייה בשווי הנקי, מספקים את היכולת והאמון הדרוש להוציא כספים".

 

בחודשי החגים של 2017, מכירות התכשיטים צמחו ב-5.9%, במידה רבה בזכות מכירות ברגע האחרון ב-23 בדצמבר. כך עלה מדו"ח של SpendingPulse, הסוקר את הקניות לעונת החגים, בין ה-1 בנובמבר עד ה-24 בדצמבר.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן