חנות תכשיטים מייקל היל

חברת התכשיטים מייקל היל תפצה עובדים במיליוני דולרים

חברת התכשיטים האוסטרלית מייקל היל (Michael Hill) "תפצה עובדים בגין תגמולי חסר" בסכום כולל של כ-25 מיליון דולר אוסטרלי (כ-17.5 מיליון דולר), כך דווח ב-Gem Konnect.

 

על פי הדיווח, פירמת ראיית החשבון PriceWaterhouseCoopers גילתה כי חברת התכשיטים העבירה שלא כדין מענק כללי כחלק מהתשלומים לעובדים במשך שש שנים. כמו כן, נמסר כי הפתרון לסוגיית התשלומים המאוחרים הללו עשוי לקחת כמה חודשים. מנכ"ל מייקל היל, דניאל בראקן (Daniel Bracken), מסר כי החברה תיצור קשר עם העובדים כדי להתנצל, והוסיף כי "אני מחויב לעמוד בקשר שקוף מול עובדינו, במלוא היושרה וההוגנות".

 

תכשיטי יהלומים חנות תכשיטים
צילום: Kwangmoozaa / shutterstock.com

נכון לסוף יוני, הרשת של מייקל היל כוללת 168 חנויות באוסטרליה, 52 בניו זילנד ו-86 חנויות תכשיטים בקנדה. בדו"ח הרווח השנתי לשנת הכספים שהסתיימה ב-30 ביוני 2018, דיווחה החברה על צלילה של 86% ברווח הנקי, שהסתכם ב-3.36 מיליון דולר, וזאת למרות עלייה של 4.4% בהכנסות, שהסתכמו ב-420.63 מיליון דולר. הרווח של החברה לפני הוצאות מימון, מיסים, פחת והפחתות (EBITDA) ירד ב-19.5% ל-36.62 מיליון דולר. הירידה בנתונים יוחסה חלקית לעזיבתה של חברת התכשיטים את ארה"ב, ולסגירתן של 24 מתוך 30 נקודות המכירה של המותג Emma & Roe.

 

פשיטת רגל בית משפט
צילום: AVN Photo Lab / shutterstock.com

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן