cartier

מותגים מובילים משיקים את "יוזמת השעונים והתכשיטים 2030"

המותג קרטייה (Cartier) של קבוצת היוקרה ריצ'מונט (Richemont), חברת קרינג (Kering), והמועצה לנהלים אחראיים בענף התכשיטים (RJC), השיקו את "יוזמת השעונים והתכשיטים לשנת 2030", שתקבע "יעדי פיתוח קיימות גלובליים ושאיפות לתעשייה בת-קיימה", כך דווח ב-Rough&Polished.

 

חנות תכשיטי יוקרה קרטייה
צילום: Iris Hortman

"יוזמת השעונים והתכשיטים לשנת 2030" מזמינה "את כל מותגי השעונים והתכשיטים בעלי בפריסה ארצית או בינלאומית, המוכנים להתחייב למערכת יעדים שאפתנים ומשותפים בשלושה תחומים: בניית חוסן אקלים, שימור משאבים, וקידום כוללנות".

 

דה בירס יהלומים הסביבה
צילום: De Beers

נשיא ומנכ"ל קרטייה, סיריל וינירון (Cyrille Vigneron), אמר כי "בעוד ענף השעונים והתכשיטים מסתמך על המשאבים היקרים של כדור הארץ ועל הידע האנושי ברחבי העולם בשרשרות האספקה שלו, הצורך לפעול יחד ליצירת השפעה חיובית הופך לברור מאי פעם". 

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן