תכשיטי יהלומי מעבדה סינתטיים

לייטבוקס מגבירה את קצב ייצור יהלומי המעבדה

לייטבוקס (Lightbox), מותג תכשיטי יהלומי המעבדה של דה בירס (De Beers), סגר חודש מצוין, שבמהלכו נפתח מפעל לייצור יהלומי מעבדה בארה"ב בהשקעה של 94 מיליון דולר במדינת אורגון, וכן הוצג שיתוף פעולה חדש עם ענקית התכשיטים אונליין, בלו נייל (Blue Nile), שתמכור באופן אקסקלוסיבי תכשיטים המשובצים ביהלומי מעבדה של לייטבוקס, כך נמסר בהודעה לעיתונות. 

 

ייצור יהלומי מעבדה סינתטיים
צילום: Lightbox Jewelry

המפעל החדש צפוי לייצר כ-200,000 קרט יהלומי מעבדה "תוצרת ארה"ב" מדי שנה, ויעסיק כ-60 מהנדסים, טכנאים ואנשי מנהלה במשרה מלאה.

 

בנוגע לשיתוף הפעולה עם בלו נייל, הודיעה לייטבוקס כי "קולקציית תכשיטי האופנה האקסקלוסיבית מציגה יהלומי מעבדה של לייטבוקס", ומוצעת כעת למכירה באתר BlueNile.com. זו הפעם הראשונה שבלו נייל תמכור יהלומי מעבדה, ב-21 שנות קיום החברה. התכשיטים יימכרו תחת הסלוגן "בדיוק בזמן לחגים" ("just in time for the holidays"), וישובצו ביהלומי מעבדה לבנים, ורודים וכחולים, בזהב 14 קרט. הקולקציה כוללת עגילים, תליונים, צמידים וטבעות, במחירים של 600 דולר ומעלה.

 

הווברום של בלו נייל ברוזוולט פילד
צילום: Blue Nile

מנכ"ל לייטבוקס, סטיב קו (Steve Coe), מסר כי "[…] עם המפעל הזה, והשותפות פורצת הדרך עם בלו נייל, עומדת בפנינו הזדמנות עצומה להגדיל את עסקינו, לשפר את הדרכת הצרכנים, ולבסס עוד את לייטבוקס כמותג עולמי מוביל של תכשיטים המשובצים ביהלומי מעבדה".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן