חנות תכשיטים הונג קונג

תחזית מעורבת לייצוא התכשיטים מהונג קונג

מועצת פיתוח המסחר בהונג קונג (HKTDC) מסכמת את 2018, וצופה כמה מגמות בייצוא מהונג קונג, כולל ייצוא התכשיטים, במאמר שפרסמה לאחרונה.

 

מהמועצה נמסר כי סך הייצוא מהונג קונג רשם עלייה שנתית של 9.8% בעשרת החודשים הראשונים של 2018. כמה סגמנטים הציעו דפוסי צמיחה שונים: ייצוא השעונים אמנם רשם עלייה קלה בלבד, אולם ייצוא תכשיטי היוקרה זינק ב-15% ל-47.27 מיליארד דולר הונג קונגי (כ-6.03 מיליארד דולר) – והיה הענף שרשם את שיעור הצמיחה הגבוה ביותר בהונג קונג בעשרת החודשים הראשונים של 2018.

 

המועצה אמנם הביעה "אופטימיות זהירה בתחזיות ביצועי הייצוא מהונג קונג, וצופה כי הייצוא יצמח ב-2019 בשיעור של 5%", אך תחזית ייצוא התכשיטים שלה פחות זוהרת. לדברי המועצה, "ירידה בצמיחה הכלכלית צפויה לפגוע בייצוא התכשיטים מהונג קונג. עלייה בשמרנות שמפגינים לקוחות עלולה להחליש את הביקוש לפריטי יוקרה, למרות שהפופולריות הגואה של של פריטים במחירים נגישים, בעלי מיתוג, עיצוב, איכות ועבודה טובים, עשויה לתמוך במכירות התכשיטים. הביקוש לתכשיטי זהב צפוי להתחזק בזכות התיאבון של הצרכנים בשווקים מרכזיים כמו סין והודו. תכשיטים אחרים, כולל פלטינה ויהלומים, עשויים גם כן להישאר פופולריים".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן