louis vuitton s 16940187 38034841

עסקת הענק בתחום היוקרה שוב על השולחן

אחר פיצוץ עסקת הענק לרכישת ענקית התכשיטים האמריקאית טיפאני (Tiffany) על ידי קבוצת LVMH (לואי ויטון מואה הנסי), והגשת תביעות הדדיות לבית המשפט, נראה כי הצדדים הצליחו לגשר על הפערים בנוגע לעסקת המכירה, שהוערכה ב-16.2 מיליארד דולר, כך דווח ב-IDEX Online.

 

דיור
צילום: Hupeng | Dreamstime.com

קונגלומרט היוקרה הצרפתי LVMH – הבעלים של מותגי יוקרה עולמיים כגון לואי ויטון (Louis Vuitton), כריסטיאן דיור (Christian Dior), ספורה (Sephora) ופנדי (Fendi) – דן עם טיפאני בדרישה להוזיל את מחיר העסקה ב-3%, שהם כ-425 מיליון דולר. כעת, הצדדים מקווים להשלים את עסקת הענק עד ינואר 2021. המחיר המוסכם למנייה ירד מ-135 דולר ל-131.50 דולר, ושני הצדדים הסכימו לבטל את התביעות שהוגשו לבית המשפט.

 

חנות טיפאני ניו יורק
צילום:littleny

יו"ר מועצת המנהלים של טיפאני, רוג'ר נ. פראה (Roger N. Farah), מסר כי "אנו שמחים מאוד להגיע להסכם עם LVMH, במחיר אטרקטיבי, וכעת נוכל להמשיך עם המיזוג. מועצת המנהלים סיכמה כי לטובת כל הצדדים יש להגיע לסגירת עסקה ודאית".

 

נשיא ומנכ"ל LVMH, ברנרד ארנו (Bernard Arnault), אמר כי "ההסכם המאוזן עם מועצת המנהלים של טיפאני מאפשר ל-LVMH לפעול לרכישתה של טיפאני מתוך אמון, ולהשלים את הדיונים עם הנהלת טיפאני בנוגע לפרטי האינטגרציה".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן