tiffany new york art 74 1

טיפאני מדווחת על הכנסות "גבוהות מהתחזית" ברבעון השני

חברת התכשיטים הגדולה בעולם, טיפאני ושות' (.Tiffany & Co), מפרסמת את ביצועיה הפיננסיים ברבעון השני של השנה, ובששת החודשים שהסתיימו ב-31 ביולי 2019. על פי הדיווח, בשתי התקופות מכירות התכשיטים רשמו ירידה שנתית של 3%, לעומת התקופות המקבילות אשתקד.

 

טיפאני תכשיטי יוקרה יפן
צילום: Iris Hortman

הרווח הנקי של טיפאני אמנם ירד במהלך שתי התקופות, אך מנכ"ל טיפאני, אלסנדרו בוליולו (Alessandro Bogliolo) מסר כי התוצאות התעלו על התחזיות. לדברי בוליולו, "בדומה לרבעון הראשון, אנו שואבים עידוד מהרבעון השני, בזכות גידול במכירות לבסיס הלקוחות המקומי שלנו ברחבי העולם, שאותו הובילה שוב צמיחה דו-ספרתית במכירות בסין. לאור ההשוואה קשה לביצועים החזקים במחצית הראשונה אשתקד, ולמרות הקושי בשל ביקוש חלש מצד תיירים זרים, לחצים על שערי החליפין והמשך הקשיים בהונג קונג, אנו מנהלים את מה שנתון לשליטתנו, וממצבים את העמדה שלנו – על מנת להגביר את קצב הצגת המוצרים החדשים שלנו, ולשמור על פרופיל בולט". 

 

אחד מאותם מוצרים חדשים היה קולקציית Tiffany True, הכוללת טבעות אירוסין בעלות ליטוש מיוחד, אשר "ממקסם את הברק, האור והניגודים", כפי שמסרה החברה. טבעות אירוסין מקולקציית Tiffany True מגיעות בשני עיצובים: טבעת פלטינה המשובצת ביהלום לבן, או טבעת זהב צהוב 18 קרט המשובצת ביהלום צהוב.

 

טיפאניס טבעת יהלום
צילום: Tiffany's

ברבעון השני, מכירות התכשיטים של טיפאני בעולם ירדו ב-3% ל-1 מיליארד דולר, המכירות ברות ההשוואה ירדו ב-4%, וההכנסה הנקייה ירדה ב-6% ל-136 מיליון דולר. במחצית הראשונה של השנה, המכירות ברחבי העולם ירדו ב-3% ל-2.1 מיליארד דולר, המכירות ברות ההשוואה ירדו ב-4%, וההכנסה הנקייה ירדה ב-9% ל-261 מיליון דולר. מטיפאני נמסר כי המכירות של קולקציות התכשיטים רשמו תנודות דומות ברבעון ובמחצית השנה שחלפו: מכירות תכשיטי האירוסין ירדו ברבעון החולף ב-3% ובמחצית השנה האחרונה ב-4%, ואילו מכירות תכשיטי המעצבים ירדו ב-10% וב-12%, בהתאמה.

 

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן