טיפאני תכשיטי יוקרה יפן

טיפאני'ס מכרה תכשיטים ביותר ממיליארד דולר בעונת החגים

ענקית התכשיטים טיפאני ושות' (Tiffany & Co.) פרסמה את תוצאות המכירות בעונת החגים של 2018 (החודשיים שהסתיימו ב-31 בדצמבר 2018). על פי דיווח ב-Diamond World, מכירות התכשיטים של טיפאני ברחבי העולם ירדו ב-1% ל-1.04 מיליארד דולר נטו, והמכירות ברות-ההשוואה ירדו ב-2%.

 

מנכ"ל טיפאני, אלסנדרו בוליולו (Alessandro Bogliolo), אמר כי "נרשמו צמיחה חזקה מתמשכת במכירות בסין (בשיעור דו-ספרתי), תוצאות סולידיות ביפן וצמיחה בריאה במכירות אונליין הגלובליות, אולם תוצאות המכירות בעונת החגים היו נמוכות מהציפיות שלנו לצמיחה שנתית קלה. אנחנו מייחסים את ההפרש חלקית לירידה במכירות לתיירים זרים (בעיקר מסין) ברחבי העולם, ולהיחלשות הביקוש בקרב צרכנים מקומיים באמריקה ובאירופה, שייתכן כי הושפעו יותר מהצפוי מאירועים חיצוניים, חוסר ודאות ותנודתיות בשוק".

 

לאור תוצאות המכירות בעונת החגים, ענקית התכשיטים צופה כי בסיכום 2018 תירשם ירידה שנתית של 6%-7% במכירות נטו ברחבי העולם. התחזית המוקדמת לשנת 2019 היא כי מכירות התכשיטים נטו ברחבי העולם ירשמו עלייה חד-ספרתית נמוכה לעומת השנה שעברה.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן