תערוכה טיפאני Vision Virtuosity

תערוכה לציון 180 שנה לחברת התכשיטים הגדולה בעולם

חברת התכשיטים טיפאני ושות' (Tiffany & Co.) מציינת 180 שנה, ועושה זאת בסטייל: החברה פותחת תערוכה חדשה, שתתקיים בשנחאי, סין, בין ה-23 בספטמבר ל-10 בנובמבר, ותציג בה את "יצירות המופת הגדולות ביותר של חברת התכשיטים האגדית", כפי שמסרה חברת התכשיטים המפורסמת.

 

טיפאניס טבעת יהלום
צילום: Tiffany's

תערוכת "Vision & Virtuosity" ("חזון ו-וירטואוזיות") מציעה מסע לאורך ההיסטוריה של קולקציות התכשיטים של טיפאני, כולל "פריטים ראשונים מסוגם רבים", כולל טבעת האירוסין המודרנית הראשונה שהוצגה על ידי החברה, שיבוץ טיפאני (®Tiffany) המוגן כפטנט, ועוד.

 

התערוכה צפויה לקחת מבקרים למסע בין ששה פרקים בהיסטוריית העיצוב והאומנות של טיפאני: החדר הכחול שבו יוצגו אבני חן כמו ספיר וטנזנייט מונטנה – אבן סגולה-כחולה שטיפאני הציגה לעולם לראשונה ב-1968; מסע התפתחותה של הקופסה הכחולה המפורסמת של טיפאני; בניית חנות הדגל של החברה בשדה החמישית בניו יורק סיטי; דמויות שהשפיעו במיוחד על עיצובי התכשיטים של טיפאני; חדר "אהבת טיפאני" ("Tiffany Love") שיעניק הצצה לעיצוב טבעת האירוסין הראשונה; וכן שיבוץ "טיפאני" וטבעת האירוסין ™Tiffany True שהציגה החברה אך לאחרונה. 

 

טיפאני סין תכשיטים יהלומים
צילום: איריס הורטמן

מנכ"ל טיפאני, אלסנדרו בוליולו (Alessandro Bogliolo), ציין כי "תערוכת Vision & Virtuosity היא מחווה לטיפאני ושות', המקדמת אומנות גדולה ועיצובים חדשניים מאז שצ'אלרס לואיס טיפאני (Charles Lewis Tiffany) הקים את החברה בני יורק סיטי ב-1837. שני הערכים הללו – חזון ו-וירטואוזיות – הם לב לבה של טיפאני ושות', והתערוכה מציגה את הטוב ביותר שיש למותג שלנו להציע".

 

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן