טיפאני תכשיטי יוקרה יפן

טיפאני'ס: מכירות התכשיטים נותרו ללא שינוי ברבעון השלישי

ענקית התכשיטים טיפאני ושות' (.Tiffany & Co) מפרסמת את נתוני המכירות בשלושת החודשים שהסתיימו ב-31 באוקטובר, ובתשעת החודשים שהסתיימו באותו תאריך. בהודעה לעיתונות, מסרה טיפאני'ס כי המכירות ברבעון החולף הסתכמו במיליארד דולר נטו, נתון זהה לזה שנרשם אשתקד. להוציא את השוק של הונג קונג, המכירות נטו והמכירות ברות-ההשוואה של טיפאני'ס רשמו עלייה שנתית של 4% ו-3%, בהתאמה. הרווח הנקי, לעומת זאת, רשם ברבעון השלישי ירידה שנתית של 17% ל-78 מיליון דולר.

טיפאניס טבעת יהלום
צילום: Tiffany's

עד כה השנה, מכירות התכשיטים של טיפאני ברחבי העולם ירדו  ב-2% ל-3.1 מיליארד דולר נטו, והמכירות ברות-ההשוואה רשמו ירידה שנתית של 3%. ההכנסה הנקייה של טיפאני'ס ירדה ב-11% ל-340 מיליון דולר.

 

עוד נמסר מטיפאני'ס כי המכירות של קולקציות התכשיטים לא רשמו שינוי בשלושת ובתשעת החודשים שהסתיימו ב-31 באוקטובר: מכירות תכשיטי אירוסין לא רשמו שינוי בשלושת החודשים, וירדו ב-3% בתשעת החודשים שהסתיימו ב-31 באוקטובר, ואילו מכירות תכשיטי מעצבים ירדו ב-1% וב-8%, בהתאמה.

 

ברי לרסון יהלומים טיפאני
צילום:Instagram/Brie Larson

לאחרונה פורסם כי לאחר שבועות של מו"מ, קבוצת היוקרה LVMH (לואי ויטון מואה הנסי) סיכמה על רכישתה של וחברת התכשיטים הגדולה בעולם, טיפאני ושות'. על פי הדיווחים, LVMH, הבעלים של מותגים כגון לואי ויטון (Louis Vuitton), כריסטיאן דיור (Christian Dior), ספורה (Sephora), פנדי (Fendi) ואחרים, תרכוש את טיפאני'ס תמורת 135 דולר למנייה – ובסך הכל 16.2 מיליארד דולר.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן