טבעת נישואין אבודה וולנטיינס

אחרי 50 שנה: טבעת הנישואין הושבה לבעליה

בני זוג משיקגו, קארן אותנרית' ובעלה רוברט, היו בטוחים שטבעת הנישואין שאיבדו לפני כ-50 שנה, אבדה לנצח. אך בזכות תגובה בפייסבוק, הם מצאו את הטבעת האבודה – ובעיתוי מושלם לקראת הוולנטיינ'ס דיי.

 

קארן ראתה לאחרונה את הטבעת בחורף 1973, אז החנתה את מכוניתה מול הבית של סבתה בשיקגו, וכשהלכה בשלג, ללא כפפות, הטבעת נפלה. קארן חיפשה שוב ושוב את טבעת הזהב – שעליה היה חרות " RA to K.B. 4-16-66" לציון היום שבו בני הזוג נישאו – אך לא מצאה אותה בשום מקום.

 

48 שנה לאחר מכן, בתחילת החודש הנוכחי, אדם נוסף משיקגו איבד את טבעת הנישואין שלו, ופרסם פוסט בפייסבוק ובו שאל אם מישהו מצא אותה. שרה בטקה, שהתגוררה בביתם הקודם של סביה של אותנרית', כתבה בתגובה לפוסט כי מצאה באותו מקום טבעת נישואין לפני כמה שנים. זו אמנם לא הייתה הטבעת של אותו אדם, אך כפי שהתגלה – אותה טבעת שימחה במיוחד בני זוג אחרים. שני היסטוריונים מהחוג להיסטוריה המקומי תויגו בפוסט, ואחרי כמה ימים של מעבר על הרשומות, ארכיוני עיתונים ואתרי גנאולוגיה, הם גילו את הבעלים החוקיים של הטבעת. הסיפור נסגר בדיוק בוולנטיינ'ס דיי, אז חזרה הטבעת לבני הזוג הנרגשים, רוברט וקארן. 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן