טבעת יהלומים צבעוניים מושיוף

כריסט'יס הונג קונג מציעה למכירה טבעת יהלום במחיר 7.5 מיליון דולר

המכירה הפומבית Magnificent Jewels של כריסטי'ס (Christie’s), שתיערך בהונג קונג ב-26 בנובמבר, תכלול מגוון רחב של יהלומים ותכשיטי יהלומים, ובראשם טבעת יהלום מיוחדת מאוד, שצפויה לגרוף מיליוני דולרים.

 

גולת הכותרת של המכירה הפומבית היא טבעת משובצת ביהלום פנסי ויויד כחול, בליטוש אמרלד ובמשקל 3.24 קרט, של חברת מוסיוף (Moussaieff). היהלום המרכזי של הטבעת מוקף בשבעה יהלומים ורודים בליטוש אובל ברילאנט, שמשקלם נע בין 0.41 ל-0.61 קרט, ולצדם יהלומים ורודים בליטוש עגול. התכשיט עוצר הנשימה צפוי לגרוף בין 5.7-7.7 מיליון דולר. פריט חשוב נוסף במכירה יהיה "Heavenly Harmony" – ענק חרוזי ג'דייט הכולל 68 חרוזים, משני סוגים שונים של אבני גלם, וצפוי לגרוף בין 7-11 מיליון דולר.

 

אולם מכירה פומבית של כריסטי'ס
צילום: Christie's

מכריסטי'ס נמסר כי במכירה הפומבית יוצעו למכירה גם אבני ספיר קשמיריות, אבני רובי בורמזיות ופנינים טבעיות, וכן תכשיטים של מותגים מובילים כגון קרטייה (Cartier), טיפאני ושות' (Tiffany & Co), ואן קליף אנד ארפלס (Van Cleef & Arpels) והארי ווינסטון (Harry Winston). ניתן לצפות בפריטים נבחרים מהמכירה הפומבית במרכז הכנסים של הונג קונג, בתאריכים 22-25 בנובמבר. 

 

תכשיטים יהלומים הונג קונג
צילום: איריס הורטמן

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן