proposal art 8

מחקר: 71% מהאמריקאים מעדיפים יהלום בטבעת האירוסין

אתר WeddingWire פרסם לאחרונה מחקר שכונה על ידו "הגדול ביותר של מסע תכנון החתונות בימינו", המנתח נתונים על סמך כ-18 אלף זוגות שהתחתנו בארה"ב במהלך 2018. 

 

תכשיטן טבעת יהלומים תכשיטים
צילום: SeventyFour / shutterstock.com

על פי המחקר, האמריקאים מוציאים כיום בממוצע כ-5,000 דולר על טבעת אירוסין. כ-20% מהנשאלים בוחרים יחד את הטבעת, וכ-71% מהזוגות בוחרים ביהלום כאבן המרכזית של טבעת האירוסין. כמחצית מהנשאלים רכשו את הטבעת פחות מחודשיים לפני הצעת הנישואין, וכמות דומה של נשאלים רכשו את הטבעת בחנות פיזית. בקרב מילניאלס, כ-52% שלחו תמונה של הטבעת לחברים ובני משפחה, ולא פחות מ-64% פרסמו תמונות של הטבעת בערוצי המדיה החברתית.

 

נשים חנות תכשיטים יהלומים
צילום: dotshock / shutterstock.com

באתר WeddingWire צוין כי זוגות מדור המילניום מנסים להפוך את האירוסין לחוויה מאוד משותפת, אפילו כשמדובר ברגע פרטי ואישי, שכן קרוב לשליש מהצעות הנישואין הן בבתים. אולם כיום אותו רגע מתועד בתמונה או וידאו, וברוב המקרים משותף במדיה החברתית תוך כמה שעות. 

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן