חנות תכשיטים פוראברמארק סין

דה בירס: צרכני התכשיטים בארה"ב עדיין מעדיפים חנויות על האונליין

קבוצת דה בירס (De Beers) מפרסמת את דוח תובנות היהלומים ‘Flash’ השני, אשר "מדגיש את תחושת האופטימיות בקרב קמעונאי תכשיטי יהלומים לקראת הרבעון הרביעי" של השנה, לדברי החברה.

 

המחקר, המבוסס על סקר בהשתתפות 500 בגירים אמריקאים, מעלה כי מעל 62% מהצרכנים בארה"ב מעדיפים לרכוש תכשיטי יהלומים בחנות פיזית על פני אונליין, כל עוד זה נעשה בסביבה בטוחה. דה בירס מסרה כי אפילו בקרב מילניאלס וצעירים מדור ה-Z, הבקיאים יותר בטכנולוגיה, 59% מהנשאלים מעדיפים את החוויה בחנות על פני קניות אונליין.

 

קניון חנויות תכשיטים קורונה
צילום: Syda Productions / shutterstock.com

המחקר, המדגיש חששות בנוגע לקורונה, מצביע גם על החשיבות הקריטית של אמצעי בטיחות בנושא בריאות והיגיינה, על מנת להבטיח כי צרכנים ירגישו בנוח להיכנס לחנויות ולבצע קניות.

 

חנויות כלבו נתפסו כערוץ האמין ביותר למתן אמצעי בטיחות הולמים (39% מהצרכנים), וחנויות תכשיטים הגיעו למקום השני במידת האמינות (21%).

 

שלושת אמצעי הזהירות החשובים ביותר בחנויות הן הגבלת מספר הצרכנים בחנות (68%), חומרים מחטאים לידיים (66%) ואנשי צוות העונדים מסיכות וכפפות בכל עת (64%).

 

קורונה חיטוי תכשיטים יהלומים
צילום: Patcharanan / shutterstock.com

מנכ"ל דה בירס, ברוס קליבר (Bruce Cleaver), מסר כי "הצרכנים אמנם מחפשים במסע לרכישת יהלום שילוב בין הדיגיטלי לפיזי, אך כשזה מגיע לקניות, הם עדיין מעדיפים את החוויה האישית בחנות, למרות המגיפה […]".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן