תכשיטים ניראב מודי הודו

הודו מבקשת מהונג קונג לעצור את ענק התכשיטים ניראב מודי

הצרות של ענק התכשיטים ניראב מודי (Nirav Modi) הולכות ומעמיקות: לאחר שנמלט מהודו בפברואר, בעקבות פתיחת חקירה בעניינו על ידי לשכת החקירות המרכזית (CBI), כעת פורסם כי ממשלת הודו ביקשה ב-23 במרץ מהרשויות בהונג קונג לעצור את מודי להמשך חקירה, כך דווח ב-Rough & Polished.

 

מודי, לצד אנשי עסקים אחרים ובהם דודו מהול צ'וקסי (Mehul Choksi) – הבעלים של ענקית הקמעונות ההודית ג'יטאנג'אלי ג'מס (Gitanjali Gems) – חשודים בקשירת קשר לביצוע הונאה של קרוב ל-2 מיליארד דולר, עם שני עובדים מפונג'אב נשיונל בנק (Punjab National Bank).

 

"משרד החוץ ביקש מממשלת המחוז המיוחד בהונג קונג לעצור באופן זמני את ניראב דיפאק מודי", כך מסר לפרלמנט נציג משרד החוץ,  ויג'אי קומאר סינג (Vijay Kumar Singh), כך דווח. בנוסף, הדרכונים של מודי וצ'וקסי הוחרמו.

 

ביום שני ה-26 בפברואר, הגישו שלוש החברות של ניארב מודי – פיירסטאר דיימונדס (Firestar Diamond), פנטזי (Fantasy) וא. ג’אפה (A Jaffe) – בקשה לפשיטת רגל בבית המשפט לפשיטות רגל בדרום ניו יורק. כמה ימים לפני כן, צ’וקסי פרסם מכתב פתוח לעובדיו, ובו קרא להם “לחפש מקומות עבודה חדשים”. צ’וקסי טען כי הוא חף מפשע, אך מסר לעובדיו כי לא יוכל לשלם משכורות, ולכן עליהם “לחפש מקום עבודה אחר עד שיוכל להוכיח את חפותו בבית משפט”.

 

 

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן