שעון יוקרה כדורגל הובלוט

הובלוט מציגה שעון מיוחד למונדיאל ברוסיה

יצרנית השעונים השוויצרית הובלוט (Hublot) הציגה שעון מדגם חדש בשם Big Bang Referee, שעוצב ויוצר במיוחד לרגל גביע העולם בכדורגל, שיסתיים במשחק הגמר ביום ראשון הקרוב, שיפגיש בין צרפת לקרואטיה. קולקציית השעונים החדשה, במהדורה מוגבלת, כוללת שעונים שעוצבו בהתאם ל"צורך ספציפי שביטאו בפיפ"א", כפי שנמסר בהודעה לעיתונות.

 

הובלוט שעון יוקרה מונדיאל
צילום: Hublot

 

דגם השעון Big Bang Referee נענד על ידי השופטים במשחקי גביע העולם בכדורגל, ויוצרו ממנו 2,018 פריטים בלבד. הוא עשוי מטיטניום, ועיצוב הלוח הראשי כולל 6 ברגים בצורת H. מהובלוט נמסר כי השעון דומה לדגם האייקוני Big Bang, כאשר אפילו "הצגת המחוגים הדיגיטלית משתווה מבחינה אסתטית למודלים האוטומטיים". השעון כולל נרתיק 49 מ"מ, ולראשונה פועל על בסיס "טכנולוגיה המשלבת אינטליגנציה דיגיטלית".

 

שעון יוקרה הובלוט מונדיאל
צילום: Hublot

 

מהחברה נמסר עוד כי דגם השעון Big Bang Referee לשנת 2018 מבוסס על טכנולוגיה "שפותחה במיוחד לרגל התחרות". בין היתר, השעון מודיע על פתיחת משחק 15 דקות לפני השריקה, ומציג את המילה GOAL באופן אוטומטי בכל פעם שמובקע שער בטורניר. כמו כן, במהלך המשחק השעון מציג סטטיסטיקות, כולל תוצאה, כרטיסים צהובים ואדומים, שמות כובשי השערים, חילופים והדקה במשחק. חברת הובלוט היא אחת מנותני החסות הרשמיים של גביע העולם בכדור רגל. פרט לשעון היד, השעון המציג לשחקנים במגרש את מספרי השחקנים המתחלפים ואת הדקות תוספת הזמן גם הוא תוצרת הובלוט.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן