דה בירס קמפיין יהלומים

דה בירס כותבת "פרק חדש" בקמפיין פרסום עולמי

ענקית היהלומים דה בירס (De Beers) משיקה קמפיין עולמי חדש, המתמקד ב"מחויבות שלנו לעצמנו, אחד לשני, ולעולם במובנו הרחב". לדברי חברת הכרייה, קמפיין I Do "מצביע על אסטרטגיית מותג רעננה שמובלת על ידי תכלית, ועל פרק חדש בהיסטוריה בת 133 השנים של החברה".

 

יהלומי גלם דה בירס
צילום: De Beers

בקמפיין מככבים תכשיטי יהלומים של דה בירס, משני בתי האופנה של החברה – De Beers Jewellers ו- De Beers Forevermark. הקמפיין הרב-ערוצי צולם בעיקר בחוץ, על ידי זוגות ויחידים, והמסרים מתמקדים בנושאים כגון "להישאר נאמנים לעצמכם, לא להתפשר, להיאבק על מה שמאמינים בו, ולחגוג את הטבע".

 

דה בירס מיון גלם
צילום: De Beers Group

לדברי החברה, קמפיין "I Do" החדש מרחיב את המשמעות של שתי המילים טעונות המשמעות הללו, כך שיציינו מחויבות אישית מכל הסוגים: לאהבה, ידידות, משפחה, חברה, טבע ועוד". דה בירס הבטיחה כי היא מחויבת "לבנות לנצח" – ולהבטיח כי ליהלומים שלה "תהיה השפעה חיובית על אנשים וכדור הארץ […]".

 

צפו בפרסומת החדשה של דה בירס:

 

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן