ג'יימס אלן פתחה חנות תכשיטים ראשונה בוושינגטון

קמעונאית התכשיטים אונליין ג'יימס אלן פתחה החודש חנות תכשיטים במרכז וושינגטון, בירת ארה"ב. ג'יימס אלן, אחת מפלטפורמות המסחר האלקטרוני הגדולות בארה"ב לתכשיטים ויהלומים לא משובצים, הוקמה ב- 2006 בניו יורק. החברה, המציעה ללקוח לעצב בעצמו את התכשיט, כולל בחירת היהלום, נקנתה בספטמבר 2017 ע"י ענקית התכשיטים סיגנט (Signet).

 

לרגל פתיחת החנות, ערכה החברה אירוע שאליו הגיעו, מלבד קונים ובעיקר קונות, גם נציגים מצמרת החברה, ובהם מייסד החברה, ג'יימס אלן שולץ (James Allen Schultz) ואשתו, המייסדת-שותפה מישל סיגלר (Michele Sigler). האורחים באירוע נהנו ממוזיקה, כיבוד וכמובן מהתכשיטים וטבעות האירוסין שהוצעו למכירה. לקונות הוצע גם מניקור בחינם, ואחת מהן אף זכתה ביהלום ששוויו 500 דולר.

 

 

עיצוב הייטק לחנות תכשיטים

 

בעיצוב החנות, שמה ג'יימס אלן דגש על שילוב בין חנות תכשיטים לתחושת הייטק. החנות מציעה, בין היתר, Wi-Fi בחינם, עמדות טעינה לטלפונים סלולריים, אייפדים שבהם ניתן לשחק משחקי יהלומים, ועוד. בחנות יש גם מכשיר מיוחד שמאפשר לצלם סלפי באור מושלם ולהוסיף אפקטים לתמונה, וכן משקפי מציאות וירטואלית, המציגים הסבר על תכונות היהלום, וטיפים לבחירת יהלום מתאים.

 

חנות תכשיטים ג'יימס אלן
צילום: James Allen

 

בחנות יש גם עמדת קפה וכיבוד, ואזור שמאפשר לקונים להתרווח בנוחות. במרכז החנות מוצבים ארונות תצוגה, ובהם מוצגות טבעות האירוסין הפופולריות ביותר באתר. הטבעות, העשויות מכסף סטרלינג ומשובצות באבני זירקוניה קובית, מאפשרות לכל קונה לנסות ולענוד אותן על היד, לפני הרכישה.

 

צוות החנות כולל גמולוג המתמחה בבדיקת יהלומים, ועוזר לכל קונה למצוא את היהלום בהתאם לתקציב. כמו כן, החנות מציעה גם שירותי תיקון וניקיון תכשיטים.

 

מאת איריס הורטמן

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן