טבעת משובצת אמרלד ויהלומים

טבעת האמרלד ההיסטורית של קרולין בסט-קנדי

קרולין ג'ין בסט-קנדי (Carolyn Jeanne Bessette-Kennedy), ילידת 1966, התפרסמה משלוש סיבות עיקריות: היא הייתה נשואה לג'ון פ'. קנדי ג'וניור (John F. Kennedy Jr.), היא הייתה אשת שיווק מצליחה ביותר בחברת קלווין קליין (Calvin Klein), והיא נחשבת לאייקון בתחום האופנה, אפילו שני עשורים לאחר מותה. קרולין נהרגה בהתרסקות מטוס לחופי האי מרתה'ס ויניארד (Martha's Vineyard) ביולי 1999, לצד בעלה ואחותה הבכורה לורן.

 

קרוליין שלוסברג ובעלה אדווין שלוסברג
צילום:Everett Collection

עם סיום לימודיה בקולג', בסט החלה לעבוד בקלווין קליין – תחילה כאשת מכירות בבוסטון, ולאחר מכן כמנהלת הפרסום של חנות הדגל במנהטן. אחד התכשיטים המוכרים ביותר של בסט-קנדי, שהתפרסמה כבעלת סגנון מאופק בביגוד ותכשיטים, היה טבעת אמרלד של ואן קליף אנד ארפלס (Van Cleef & Arpels), שקיבלה מידי ג'קי קנדי (Jackie Kennedy).

 

ג'קי קיבלה את הטבעת מבעלה, נשיא ארה"ב המנוח ג'ון פ'. קנדי, ביום הנישואין ה-10 של הזוג, בשנת 1963. היא עוצבה כ"טבעת נצח" ושובצה ב-10 אבני אמרלד שייצגו את שנות נישואיהם. כמה שנים לאחר מותו של קנדי, הסירה אלמנתו שתיים מאבני האמרלד בכדי לשבצן בטבעות סוליטר עבור ילדיה. טבעת אחת ניתנה לבתה קרוליין, והשנייה לבנה ג'ון קנדי ג'וניור, שהעניק אותה לאשתו קרולין ערב לפני חתונתם. לאחר מותו של קנדי ג'וניור, הטבעת הוחזרה לבעליה, והיא כעת שייכת לקרוליין שלוסברג (Caroline Schlossberg), בתו של ג'ון פ' קנדי.

 

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן