טיפאני תכשיטי יהלומים אונליין

לראשונה: האינטרנט הוא היעד המוביל לקניות בעונת החגים בארה"ב

צרכנים בארה"ב מתכננים להוציא השנה בממוצע 967.13 דולר בעונת החגים, עלייה של 3.4% לעומת אשתקד – כך עולה מסקר עונת החגים השנתי של Prosper Insights & Analytics, שבוצע עבור פדרציית הקמעונות הלאומית (NRF).

 

הפדרציה צופה כי המכירות בעונת החגים בחודשים נובמבר-דצמבר ירשמו עלייה שנתית של 4%-3.6%, ויסתכמו בסכום שינוע בין 678.8 מיליארד דולר ל-682 מיליארד דולר.

 

לראשונה בהיסטוריה של הסקר, יעד הקניות הפופולארי ביותר השנה בקרב צרכנים יהיה האינטרנט: כ-59% מהצרכנים צפויים לרכוש מתנות אונליין,  ורובם (94%) ינצלו את האפשרות למשלוח חינם.

 

עוד עולה מהסקר כי כרטיסי מתנה ימשיכו להיות הפריט הפופולארי ביותר, זו השנה ה-11 ברציפות, לאחר ש-61% מהנשאלים ציינו כי בכוונתם לרכוש כאלו. 23% מהנשאלים ציינו כי בכוונתם לרכוש תכשיטים.

 

נשיא ומנכ"ל פדרציית הקמעונות האמריקאית, מת'יו שי (Matthew Shay), אמר כי "עם העלייה בשיעור התעסוקה וברמת ההכנסה, צרכנים מרגישים השנה בטוחים יותר, וזה בא לידי ביטוי בתכניות הקניות שלהם לעונת החגים".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן