חנות של צאו טאי

צ'או טאי פוק: זינוק במכירות התכשיטים לרגל ראש השנה הסיני

 

הכנסותיה של צ'או טאי פוק (Chow Tai Fook) ממכירות קמעונאיות בסין עלו ב-4% בתקופה שבין 14 בינואר ל-3 בפברואר, הכוללת את השבועיים שקדמו לחגיגות ראש השנה, ואת שבעת הימים הראשונים של השנה הסינית החדשה, כך דווח ב-Rough & Polished.
ענקית התכשיטים הסינית מסרה כי "המכירות של תכשיטים משובצים באבני חן ירדו בסין ב-20%, כי יום האהבה (וולנטיינ'ס דיי) לא נכלל השנה בתקופת החגים". עם זאת, עדיין נרשמה עלייה בסך ההכנסות, בעוד "מכירות חזקות של זהב התגברו על החולשה היחסית של סגמנט התכשיטים המשובצים באבני חן".
עם זאת, סך המכירות הקמעונאיות בהונג קונג ובמקאו ירדו ב-11%, ואילו ההכנסות מתכשיטים משובצים באבני חן ירדו ב-37%. על פי הדיווח, "התוצאות משקפות את הנתונים של צ'או טאי פוק בחודשים אוקטובר-דצמבר 2016, במהלכם עלו המכירות הקמעונאיות בסין ב-7%, ואילו בהונג קונג ובמקאו ירדו ב-6%".

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן