forevermark ring

עלייה במכירות תכשיטי היהלומים של פוראברמארק בעונת החגים

 

פוראברמארק (Forevermark), מותג התכשיטים של דה בירס (De Beers), רשם נקודת ציון חשובה בדצמבר 2016, כאשר החל להימכר בחנות ה-2000 ברחבי העולם, כך דווח ב-Art of Jewelry.

 

מנכ"ל דה בירס, ברוס קליבר (Bruce Cleaver), אשר דיבר לאחרונה באירוע קוקטייל שערכה דה בירס לשותפיה, אמר כי מכירות היהלומים של פוראברמארק בעונת החגים רשמו עלייה שנתית של 6.4%, ועלו ב-7.6% במשך השנה כולה.

 
קליבר הוסיף כי "מסלול הצמיחה המרשים של המותג" קיבל דחיפה בזכות כמה יוזמות שנערכו לאחרונה, ובהן "קמפיין המקורות האחראיים, המקדם את המאמץ לתמוך בנשים ובסביבה; הטבעת חותם פוראברמארק ליהלומים במשקל 10 נקודות; ותכנית Petit של פוראברמארק המספקת הזדמנות לשבץ את יהלומי המותג בתכשיטים שאושרו ב-100% על ידי פוראברמארק; קולקציית Black Label עם ליטושי הפנסי; וכמה קמפיינים של שיווק לצרכן כמו Seize the Day, two stone jewelry ואחרים".

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן