mark light art 4

מכירות תכשיטי היהלומים סיגנט עלו ב-5.1%

מכירות קמעונאית תכשיטי היהלומים סיגנט (Signet) ברבעון האחרון לשנה הפיסקלית 2016 (שהסתיימה ב-31 בינואר), עמדו על 2,392.6 מיליון דולר, גידול של 116.2 מיליון דולר או 5.1% בהשוואה ל-13 השבועות שהסתיימו ב-31.01.2015 עם 2,276.4 מיליון דולר.

מההודעה לעיתונות שפרסמה החברה עולה, כי המכירות בחנויות דומות עלו בזכות מכירות תכשיטי אופנה משובצים יהלומים ב-4.9%, זאת לעומת גידול של 4.2% ברבעון המקביל אשתקד. המכירות המקוונות ברבעון הרביעי הסתכמו ב-166.3 מיליון דולר, גידול של 11% בהשוואה ל-149.6 מיליון דולר ברבעון הרביעי בשנה הפיסקלית 2015.

המכירות בחנויות דומות של תכשיטני סטרלינג (Sterling Jewelers) עלו ב-5%. ערך העסקה הממוצעת עלה ב-6% ומספר העסקאות הכולל ירד ב-2.3%. נתונים אלו הונעו בעיקר ממכירות חזקות של תכשיטי אופנה משובצים יהלומים.

המכירות בחנויות דומות ברשת תכשיטי זייל (Zale Jewelry) עלו ב-4.4%. שווי העסקה הממוצע עלה ב-6.2% ומספר העסקאות ירד ב-2.1%. גם במקרה הזה נרשם משקל משמעותי למכירות תכשיטי אופנה משובצים יהלומים, כמו גם תכשיטי כלה.

המכירות בחנויות דומות ברשת Piercing Pagoda עלו ב-6.4%. שווי העסקה הממוצע עלה ב-10%, ומספר העסקאות ירד ב-2.7%. נתונים אלו הונעו בעיקר ממכירות חזקות לזהב 14 קרט ותכשיטי יהלומים.

במכירות חנויות דומות של הרשת בבריטניה נרשם גידול של 4.7%. שווי העסקה הממוצע עלה ב-3.7%, ומספר העסקאות עלה ב-1.1%. המכירות באנגליה הונעו בעיקר ממכירות חזקות של שעוני יוקרה ותכשיטי יהלומים.

"בשנת הכספים 2017 נמשיך בביצוע האסטרטגיות הממוקדות שלנו הכוללות גישה כלל-ערוצית לשירות הלקוחות שלנו; חדשנות ורוחביות במוצרים חדשים; ומיקסום אפקטיביות השיווק באמצעות מחקר פילוח לקוחות", אמר מנכ"ל סיגנט, מארק לייט (Mark Light), בהודעה לעיתונות שפרסמה החברה.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן