couple jewelry art 15

מכירות התכשיטים של סיגנט ירדו ב-5% בעונת החגים

ענקית התכשיטים סיגנט (Signet Jewelers) פרסמה את התוצאות העסקיות בתשעת השבועות שהסתיימו ב-31 בדצמבר 2016, המצביעות על ירידה במכירות במהלך עונת החגים, בעיקר בשל "ביצועי חסר של חטיבת המסחר האלקטרוני סטרלינג (Sterling) של החברה", כך דווח ב-Gem Konnect.

 

מהנתונים עולה כי מכירות התכשיטים של סיגנט הסתכמו ב-1.94 מיליארד דולר, ירידה של 5.1% לעומת 2.045 מיליארד דולר בתקופה המקבילה אשתקד. מכירות התכשיטים אונליין של סיגנט הסתכמו ב-142.5 מיליון דולר, ירידה של 2.4% לעומת 146.0 מיליון דולר לפני שנה.

 

מנכ"ל סיגנט, מארק לייט (Mark Light) מסר כי "המכירות בחנויות סיגנט היו בהתאם למצב בשוק התכשיטים, אך סוגיות של ביצועים טכניים בפלטפורמת המסחר האלקטרוני סטרלינג הובילו במידה רבה לתוצאות חלשות מהצפוי. אתגרי המסחר האלקטרוני של סטרלינג עברו לאחרונה שיפורים, אך הציגו ביצועים חלשים מהצפוי לאור הנפח הגבוה בעונת החגים. אנו משקיעים ומפנים יותר מקורות לשיפור תפקוד הפלטפורמה, והמסע הדיגיטלי של הלקוח בכללותו".

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן