תכשיטים וסמארטפון

הטכנולוגיה מעצבת מחדש את קמעונות היהלומים

השפעתו הגוברת של דור המילניום על מכירות תכשיטי היהלומים, מאלצת קמעונאים למצוא ולהתאים אסטרטגיות וטכנולוגיות חדשות לאופן שבו אנשים עושים בימינו קניות. מכירות קמעונאיות של תכשיטי יהלומים עדיין מתבצעות ברובן פנים מול פנים, ומבוססות על מערכת היחסים הנוצרת בין איש המכירות לבין הלקוח. עם זאת, זה משתנה במהירות, והשינוי מצריך כמה כלים חדשים שיסייעו לאינטראקציה, הן מצד הקונה והן מצד המוכר. במאמר שלפניכם, נבחן כמה מפריצות הדרך הטכנולוגיות המשפיעות במיוחד על קמעונות תכשיטי היהלומים בימינו.

 

לקריאת המאמר לחצו כאן

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן